Bericht van het Juridisch loket:
Beste netwerkpartner,
Vaak stuurt u klanten met een juridische vraag door naar het Juridisch Loket. Dank hiervoor.
We hebben belangrijke informatie voor u over de wijziging in onze dienstverlening.
Het Juridisch Loket wijzigt de openstelling. Per 11 mei 2015 bieden wij één- of tweemaal per week gedurende twee uur een inloopspreekuur aan.
Op onze website vindt u de inloopmogelijkheid per vestiging. Deze beperkte openstelling is alleen bedoeld voor kwetsbare rechtzoekenden, voor wie telefonisch contact door persoonlijke omstandigheden of door kostenoverwegingen een te hoge drempel is.
Eerst bellen voor persoonlijk juridisch advies
We adviseren u om klanten die een persoonlijk juridisch advies nodig hebben, eerst te laten bellen.
Onze juristen zijn bereikbaar op werkdagen van 9:00 – 18:00 uur via 0900-8020 (€0,25 p/m).
Als het noodzakelijk is, nodigen we de klant uit voor een afspraak op de vestiging.
Daarnaast vinden zij handige informatie, tips en voorbeeldbrieven op onze website www.juridischloket.nl.
Pas als bellen geen optie is, kunt u hen wijzen op het beperkte inloopspreekuur.
Wrb-gerechtigden
Onze dienstverlening is alleen bedoeld voor mensen die vallen onder de normen die staan beschreven in de Wet op de Rechtsbijstand (Wrb).
We geven geen advies aan ondernemers, werkgevers en verhuurders.
Heeft u vragen hierover dan kunt u contact met ons opnemen per email communicatie@juridischloket.nl
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.